De vakantie kan beginnen

9 september 2022 - Bangkok International Airport, Thailand

Na nog een drukke ochtend waarbij natuurlijk op het laatste moment nog de belastingaangifte van 2021 gedaan moest worden, een nieuwe digid aangevraagd.. Alles afsluiten, camera's aan... Ik kan weg. Ik had er  rekening meegehouden dat Mr. Zak (onze taxi chauffeur) een half uur te vroeg zou komen dus even stress.. Maar koffer in de van.. We kunnen gaan.

20220909_130601

20220909_131239

Eenmaal aangekomen op Krabi international airport ging het snel, de oude vertrouwde Air Asia stond al klaar... Dag Krabi.. Tot snel.

20220909_152717

Op Survanabumi - Bangkok International Airport, was het lekker druk en hectisch. Maar ik ken de weg dus snel de heer van de airport shuttle gevonden. Ik vertelde dat ik naar Gate43 hotel moest, in zijn beste Engels gaf hij aan dat ik even moest wachten... Na 10 minuten kwam hij terug en zij iets onverstaanbaar.. Ik antwoordde yes, gate 43 Hotel.. Toen dacht ik dat hij mij herhaalde dus ik yes, yes gate 43 Hotel... Hij pakte mijn koffer en vertrok.. Later bleek dat hij zei 'come with me'... In plaats van 43...Oeps.

Het hotel is prima, 15 minuten van de airport.. Hier slaap ik wel... Morgen vroeg op en op naar Dubai... Welterusten allemaal